14 mar 2013

Cracow Fashion Week// Fashion Show w Galerii Krakowskiejj



Moi drodzy, już od 16.III. rozpoczyna się Cracow Fashion Week! Kraków w końcu doczekał się swojego większego wydarzenia modowego. Wiele z punktów harmonogramu CFW ma charakter otwarty, a więc zapraszam tam wszystkie osoby, które do Krakowa mają niedaleko i chcą wziąć udział w tym wydarzeniu. Najciekawsze jak dla mnie to :
- Wykłady o tematyce modowej (17.III), np. o współczesnej chińskiej modzie,
- Wykład Doroty Wróblewskiej (18.III),
- Blogerski Swap - myślę, że może to być naprawdę interesujące wydarzenie, ja osobiście w żadnym swapie jeszcze nie uczestniczyłam i jestem ciekawa jak to się będzie odbywało :)
Cały harmonogram Cracow Fashion Week znajdziecie tutaj :)


W nadchodzący weekend odbędzie się także inne wydarzenie związane z modą, tym razem organizowane przez Galerię Krakowską - i tutaj organizatorzy postarali się o sporo atrakcji dla zainteresowanych, m.in. konkurs "Blogerki na wybiegu" (w którym biorę udział), pokazy makijażu M.A.C., czy prezentacja stylizacji znanych blogerek: Alice Point, Jessiki Mercedes i Charlize Mystery. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)


1 komentarz:

  1. zapowiada sie calkiem fajnie, koniecznie sie wybierz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ! :) Jednak bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzach zdań takich jak : "obserwujemy?" i tym podobne. Na każdy komentarz staram się odpowiedzieć i jeśli blog mi się podoba, obserwuję :)