21 mar 2016

a line dress + poppy shirt



 shirt, dress - vintage
heels, necklace, hat - Zara %
bag - H&M

Kiedy kupiłam tą koszulę w odzieży używanej parę lat temu, pamiętam że nosiłam ją praktycznie cały czas. Ostatnio znów ją wygrzebałam ale odkryłam, że jest kompletnie przeźroczysta! Nie wiem jak mogło mi to wcześniej nie przeszkadzać, ale tym razem zdecydowałam się połączyć ją z beżową sukienką również odnalezioną w ciucholandzie. Do tego jedne z najbardziej zniekształcających nogi buty - które kocham bo pasują do wszystkiego ale nienawidzę z wiadomych powodów. Torebka inspirowana przepiękną Faye od Chloe. 

When I bought that shirt few years back, I remember I could wear it everyday. I have digged it up recently and realized that it's completely see-through! I have no idea how is it possible it didn't bothered me before. This time I decided to pair it up with vintage beige dress and one of the most uncomfortable and distorting legs ever. The bag is obviously inspired by beautiful Faye by Chloe.

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ! :) Jednak bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzach zdań takich jak : "obserwujemy?" i tym podobne. Na każdy komentarz staram się odpowiedzieć i jeśli blog mi się podoba, obserwuję :)